Datasektens forum
10 december, 2018, 12:34:11 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Datasekten - där verkligheten blir till drömmar!
http://datasekten.blinkenshell.org/

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Städat  (läst 688 gånger)
Galimo
*
Antal inlägg: 8

« skrivet: 05 juni, 2014, 10:56:42 »

Igår (4/6) var städdagen i sekten. Jag som lokalansvarig är väldigt nöjd med städningens resultat.
Därför vill jag ha kvar det så. Därför ha jag utfärdat en nolltolerans mot böcker på glassgubben.

DEAL WITH IT! Cheesy
Loggat

Bävrar är fina
Kahiron
**
Antal inlägg: 42

« Svara #1 skrivet: 09 juni, 2014, 20:46:41 »

Du kan ju alltid göra som jag, släng skit som inte ligger där det hör hemma i ett hörn, så lär sig folk till nästa gång.
Loggat

Smaken är som baken; min är finare.
HärJ
Riktigt old school
Antal inlägg: 202

« Svara #2 skrivet: 25 juli, 2014, 16:50:36 »

Förr kunde man alltid låsa in kvarglömda effekter i ångestgarderoben. Den lösningen blir lite svår att genomföra då sagda garderob är förd till de sällare jaktmarkerna.

Nolltolerans låter väldigt hårt, men det kanske inte gäller om någon aktivt läser boken som ockuperar bordsytan.
Loggat

6*9=42
Kahiron
**
Antal inlägg: 42

« Svara #3 skrivet: 29 juli, 2014, 13:58:58 »

Finns vid viss eftertanke dessutom säkert en del prylar under glassgubben. Kanske ett par sparkar eller någon låda med kretskort... Har inte kollat på länge. Men oavsett vad kan ni ju alltid stuva undan lite av det i Narnia eller i något hörn. Visst för att det är jobbigt när det ligger saker på bordet, men anser det själv ännu jobbigare när det ligger väskor på golvet för att det är fullt under bordet. Kanske något att tänka på.
Loggat

Smaken är som baken; min är finare.
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!