Datasektens forum
19 oktober, 2018, 07:28:22 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Datasekten - där verkligheten blir till drömmar!
http://datasekten.blinkenshell.org/

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: D-lan 2014  (läst 1232 gånger)
Rapio
Antal inlägg: 50

I bring you peas.... Death bringing peas

« skrivet: 21 januari, 2014, 10:53:08 »

Efter att ha varit på öppet hus och pratat med lite folk så föreslogs det att jag skulle posta detta här. Jag glömmer hela tiden bort att sekten har ett forum då ircen var det enda sanna kontaktmedlet på min tid...(bättre förr!)

D-sektionen(Datateknologsektionen) vid LiTH(Linkebodas högTeknologiska leHkskola) anordnar ett årligen återkommande LAN på campus valla. Då sekten vad jag vet inte har lyckats hålla ett BP sen jag var ordförande så tänkte jag att ni kanske vill komma och leka med oss? Det är fredagen den 31 jan till söndagen 2 feb, jag har inte stenkoll på tiderna men det är typ 18 på fre till typ 10 på sön eller något sånt. Det kommer att bli över 300 gäster i år och bla bla turneringar bla bla priser.

Jag är ganska säker på att jag kan fixa så att ni inte behöver stå i kö eller ens infinna er på campus, speciellt om ni visar intresse innan den 24e då de ska börja sälja biljetter.

D-lan.se
Loggat
Kahiron
**
Antal inlägg: 42

« Svara #1 skrivet: 21 januari, 2014, 19:21:41 »

Trevligt, trevligt.

Skall se till att sätta upp lite information i sekten/börja peta på folk, med tanke på alla som inte läser på forumet, men att ha informationen här är guld värt.
Loggat

Smaken är som baken; min är finare.
Rapio
Antal inlägg: 50

I bring you peas.... Death bringing peas

« Svara #2 skrivet: 24 januari, 2014, 08:51:20 »

Biljettförsäljningen öppnar idag, jag förväntar mig inte att vi säljer ut direkt men det brukar inte finnas några biljetter kvar när vi öppnar.
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!